۱۱ پاسخ

حلوا خاهر شام نمیشه عصرونه خوبه سیب زمینی تخم مرغ اپز بزار

کتلت دارم درست میکنم

با نان ، آره حساب میشه
احتمالا تخم مرغ

پیتزا
آره بابا
با نون بخورین چرا نشه

حاضری میخوریم ، دخترمم از ظهر غذا داره

من سالاد الویه با مرغ درست کردم

ما خانوادگی شب حلوا بخوریم ترش میکنیم🙃

من فیله رو گاز کباب میکنم پسرم عاشق کبابه😶

آخ گفتی حلوا
پسری رفته بیرون
قول حلوا بهش دادم برگشت بدم بهش
یادم رفته بود کلا
مرسی یادم آوردی

اره ما گاهی میخوریم

نه فعلا که پارک هستم تا ببینیم خدا چی میخواد

سوال های مرتبط

مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان دایان مامان مامان دایان ۳ سالگی