موقعی کهبخیه میزنن بی حسی چیزی نمیزنن ؟درد نداره
من زایمان اولم خیلی بد بخیه زده بودن ی طرف واژنم بزرگ بود یطرف کوچیک زایمان قبلیم بیمارستان خصوصی بودم ماما شیفت بخیه زد ولی خیلی ریز وکنار هم زد اون کج بودنه درست شد خیلیم تنگ شده الان مجبورم با ژل نزدیکی کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.