۲ پاسخ

موقعی که‌بخیه میزنن بی حسی چیزی نمیزنن ؟درد نداره

من زایمان اولم خیلی بد بخیه زده بودن ی طرف واژنم بزرگ بود یطرف کوچیک زایمان قبلیم بیمارستان خصوصی بودم ماما شیفت بخیه زد ولی خیلی ریز وکنار هم زد اون کج بودنه درست شد خیلیم تنگ شده الان مجبورم با ژل نزدیکی کنم

سوال های مرتبط