من تا این هفته حرکت نی نی و حس نکردم
جفتم خلفیه

۶ پاسخ

من هنوزززهیچی. حس نمیکنم چرااا

منم همینم

حرکات تا قبل ۲۸ هفته زیاد مهم‌نیست من دکترم گفت بهم.حرکات ۲۸ هفته ب بعد مهم میشن جفت منم خلفیه خیلی کم حس میکنم

۲۰ هفته به بعد حس میکنی

هفته بیستم کامل میفهمی

منم هفته ۲۰ حس کردم

سوال های مرتبط

مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری