مامانا چرا من هنوز حرکت نی نیم رو حس نکردم؟ جفتمم خلفیه

۳ پاسخ

ولی من حسش کردم از ۱۵هفته بااینکه تپلم و بچه اولمع .
نمیدونم چرا🥺گاهی اینقد ذوق میکنم که

اوف
منم هنوز حسش نمیکنم 🥺

عزیز یک هفته تا دو هفته دیگه حسش میکنی

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری