سلام خانما
من تکونای نی نی رو کم حس میکنم ؟
جفتمم خلفیه

۶ پاسخ

منم در حد حباب متوجه میشم با جفت خلفی

من هنوز متوجه نشدم جفتم قدامیه

از،چند هفتگی حس کردی ؟
من هنوز متوجه نشدم 😭

منم حس میکنم خیلی وقته

منم همینطورم البته چون چربی شکمیم یکم بیشتر از بقیس ممکنه ب خاطر اون باشه ولی دیروز رفتم یونو انومالی گفت نوشابه و باقلوا بخور چون خیلی شیرینه قشنگ نشسته بودم حرکتاشو حس میکردم

بستگی به چربی شکمت داره

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری