سلام . چرا من تکونای بچه رو اینقدر کم متوجه میشم ؟
جفتمم خلفیه

۷ پاسخ

الان نی نی کوچولوعع عزیزم نگران نباش 🤭😘

منم بچه سومم هست خیلی کمترمتوجه میشم در حد نبض،جفتمم خلفی،دیروز از دکترم پرسیدم گفت حالا زوده

جفت منم خلفیه
از ۲۰ هفتگی حس کردم خیلی آروم بود در حد نبض

من سر پسرم جفتم خلفی بود از ۱۸ هفتگی حسش میکردم

من فقط یبار متوجه شدم اونم پریروز بود

بچه اولتونه؟

فرزند اوله؟

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری