برای اولین بار کاچی درست کردم
امید وارم که خوب شه



پوشک
کمکی

تصویر
۶ پاسخ

کاچی عالیه، من خودم خیلی دوست دارم. بنظرم برای خوشمزه تر شدن کاچی باید هم کره حیوانی بریزیم هم حتما زردچوبه و زنجبیل و دارچین. اصلا محشر میشه با اینا

وای دستورشو بده عزیزم

وای من اصلا دوس ندارم زایمان کرده بودم بزور درست میکردن بهم میدادن‌‌. نوش جونت عزیزم

به به🥰🥰🥰

به بهههه

اوف دلم خواست

سوال های مرتبط