راسته میگن کریر نگیرین گوده واسه کمر بچه خوب نیست؟

۱۳ پاسخ

من قسمت گودی کمرش،ی متکا خیییلی کوچیک درست کرده بودم میذاشتم،گهواره خیلی خوبه،تو ماشین تو مهمونی بچه جا داره.

بنظرم متهای اول بکار میاد بد نیست یه پتو یا بالشت نازک زیرش میذاری جا کمرش میاد بالا

اره اصلا کارایی نداره گود هست واسه بچه
نمی‌دونم هدف از ساختن این چی بوده

کریر خوب نیست به جاش کالسکه خوب بگیر

برا من که تا 6ماه عصای دستم بود

نه عزیزم جدیدا اِرگونومیک هست اکثرا،ینی متناسب با بدن نوزاد طراحی میشه .درکل مگه چقدر میخوای بذاری توش بمونه.واسه ماشین و دکتر اینا رفتنی خیلی خوبه.

یه چی هست به اسم نی نی لای اون بنظرم بهتر از کریر هست

کریر واقعا به درد نمیخوره.اولش که خیلی گوده بچه میوفته توش ‌و کمرش اینا درد میگیره بعدشم که بزرگ میشه دیگ نمیتونی با اون برداری.
فقط برای وقتایی خوبه که عروسی یا رستورانی چیزی رفتنی بزاری توش چندساعت

کریر صاف هم هست عزیزم من واسه بچه اولم از این مدل صافا گرفتم اما کلا به درد نمیخوره کریر من به هیچکس پیشنهاد نمیکنم

کلا توی کریر بچه بیشتر از یکی دوساعت نباید باشه.برای کمرش خوب نیست

گهواره بانوچم میگن

خیلی هم سنگین

بله

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری