طبع موز گرمه من اوایل بارداریم اصلا نمیخوردم اما الان هفته ای دوتا کوچیک یا گاهی شیرموز هم میخورم
موز عالیههه
به اندازه بخور همون هفته ای یکی دو تا خوبه چون خیلی گرمه
هر روز نخور یبوست میشی
من هرروز شیر موز میخورم
نه کی میگه موز سرده برعکس طبع موز گرمه ولی زیاده رویش اره خوب نیست چون موز هم قندخیلی بالایی داره وهم اینکه شکموسفت میکنه و یبوست میاره ،البته یکی درروز اشکال نداره
من هر شب یکی میخورم. انقد راحت میخوابم. البته سو تفاهم نشه😂😂
من همش میخورم
هفته ای ۲تا بخور
من هرروز میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.