راسته میگن‌ اب یخ خوردن برای جنین خوب نیست؟؟
#فرزندپروی

۱ پاسخ

ن عزیزم خطرناک نیستش
حتی دیدم یسریا تو۳ماه اول بارداری ویار خود یخ روداشتم مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان برکت مامان برکت هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلو ها💙🥰. مامان دوقلو ها💙🥰. ۴ ماهگی