۸ پاسخ

پیشبند نیاز نیست

ای جانم ان شاءالله به سلامتی زایمان کنی 😍
پارچه خشک کن هم براش بردار
لطفا سر زایمان منم دعا کن به هفته های بالا برسم🥺

ب سلامتی انشالله گلم 😍😍ای خدااا زودتر روزی بیاد منم ۳۸ هفته شم

پیشبند اضافه ست
قنداق سوئیسی هم بنظرم اضافه ست من بردم اصلا بکار نیومد

الهیییییی🥺😍 ترو خدا از ته دلت دعا کن منم تا ۳۸ هفته برسونم و بعد برم بیمارستان سز کنم و بچم خوب باشه 🙏🙏

واسه احتیاط شاید شیر نداشتم یه شیرخشک و قطره چکان و شیشه شیر هم میبرم،براساس تجربه زایمان اولم

شیشه شیر
اگه دوست داشتی شیر خشک برا احتیاط بردار

نه خوبه

سوال های مرتبط