پیشبند نیاز نیست
ای جانم ان شاءالله به سلامتی زایمان کنی 😍
پارچه خشک کن هم براش بردار
لطفا سر زایمان منم دعا کن به هفته های بالا برسم🥺
ب سلامتی انشالله گلم 😍😍ای خدااا زودتر روزی بیاد منم ۳۸ هفته شم
پیشبند اضافه ست
قنداق سوئیسی هم بنظرم اضافه ست من بردم اصلا بکار نیومد
الهیییییی🥺😍 ترو خدا از ته دلت دعا کن منم تا ۳۸ هفته برسونم و بعد برم بیمارستان سز کنم و بچم خوب باشه 🙏🙏
واسه احتیاط شاید شیر نداشتم یه شیرخشک و قطره چکان و شیشه شیر هم میبرم،براساس تجربه زایمان اولم
شیشه شیر
اگه دوست داشتی شیر خشک برا احتیاط بردار
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.