دوستان کسی بیمارستان نیکان افدسیه زایمان کرده چقدر شده هزینش؟؟

۳ پاسخ

من دیروز زنگ زدم پرسیدم: طبیعی: ۷۵/ سزارین: ۹۵

من شنیدم ۱۰۰ البته نرخ قبل عید بوده

من سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۳ زایمان کردم نسبت به بیرون خیلی خیلی بالاهه فرق سزارین وطبیعی زیاد نیست.ولی رسیدگی کادر درمان همه چی عالی عالی .ارزش داره.

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری