خانما قرص امگاسه بچرو پیش فعال میکنه

۷ پاسخ

بچه ها اومگا رو کی میخورید شم؟

من دکتر برا وزن گیری نی نی بهم گفت رپزی یک عدد بخورم

شنیدم برای هوش و وزن بچه خوبه
دکتر من ک اجازه نمیده بخورم
ن مولتی ن امگا🥲

نه از بیش فعالی جلوگیری هم میکنه

نه برای هوش و وزن بچه اس

نه من از دکترم شنیدم که باعث محکم شدن کیسه آب میشه

نه..

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی