سلام خانما کسی مشکل ایمنی داشته و باردار شده باشه؟

۲ پاسخ

آره دوست من مشکل ایمنی داره وچهار بار حامله شد با اولین اقدام ولی هر چهارتا تو ۸ هفته رشدش متوقف میشد ومجبور ب سقط میشد

قبلش دکتر پردنیزولون میده یه کم خودایمنی بیاد پایین، بعدم تا باردار شدی سرمivig
دکتر من اینکارو میکنه البته

سوال های مرتبط