۱۰ پاسخ

قشنگه مبارکه
ولی کاش روی نمک مینوشتی ۶ ماهگی اینجوری بهتر بود

ای جونم مبارکه گلم😍
ایشالا واکسنشم سبک میشه اصلا نمیفهمه

قربون قیافه نمکش😍شیش ماهگبش مبارک 🫂واکسنشو زدی 😐چطور بود

عزیزم اون اکانتم مسدود شده نمیدونم چرا
میشه درخواست بدی گمت نکنم؟
درخواستم پره🤕🥺

خیلیی مبارکه عزیزم 😍🫀
منم امروز میخوام ببرم برا واکسن
آیلار خیلی اذیت شد؟

خدا کمکت کنه ان شاالله ک سبک باشه واسش کیاوش من ک دوروز ن شیرخورد ن راحت خوابید🥲

مبارک باشه عزیزم😍❤️‍🔥

ای جونم

زنده باشه🧿 اون مرغه چه با مزه اس چیه ؟؟چینیه؟

مبارک باشه ان شاءالله واکسنشم سبکو عالی باشه😍

سوال های مرتبط

مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری