۸ پاسخ

من چن تا شیشه شیر عوض کردم، سری‌هاشو عوض کردم تا بالاخره اونی که باهاش راحته رو پیدا کردم. اگه شیر کم یا زیاد بیاد ممکنه تمایلش به خوردن رو کم کنه.

چون شیرمو کمتر میخوره شروع کردم بش فرنی میدم

دختر منم ی هفتس اینجوری شده

وای دختر من دوروزه اینجوری شده اصلا شیر نمیخوره دگ دارم دیوونه میشم نمیدونم چیکارش کنم

دختره من سه ماهه تو این حالته

دقیقا پسر منم همینطور شده
روانی شدم

شیشه شیرش اوکیه ؟ سر شیش لازم نیست عوض کنی ؟

پسر منم ٢ روزه اينجوري شده 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ ديوونم كرده

سوال های مرتبط