۲ پاسخ

دکتر آسیه برزگریان من زایمان اولم زیر نظرش بودم الانم برا این بارداریم هستم واقعا دکتر خوبیه

مادر و کودک پرسیدم گفت با بیمه تکمیلی اگر یه شب بستری باشه ۲۰ تومن.دکترت هم جدا میگیره

سوال های مرتبط