۳ پاسخ

یبار صب میدم
یبار طهر
یبار عصر
الانم دادم

چون قهرشیر هست
هرچیییی بدم تهش باید فرنی بدم تا سیربشه
با بقیه چیزا سیری نداره
فرنیشم از چارماهگی تا الان ک هف ماهه شد با شیرپاستوریزه پختم

چار بار

سوال های مرتبط

مامان بشه کوچولو🫧 مامان بشه کوچولو🫧 ۱ سالگی