۷ پاسخ

نه بابا اصلا نترس همه یه شکل نیستن من اولای حاملگیم انگاری دو قلو باردار بودم🤭
آخر بارداریم شکمم سه مترررر جلو تر از خودم بود بدن‌ لاغر فقط شکم
دختر ۳ و ۵۰۰ وزنش تو ۳۸ هفته بود

ان شاءالله که همه چی خوبه نگران نباش😍

بعضیا اینجورین ، شما احتمالا خودت بیشتر وزن میگیری تا بچه ، خواهر منم اینجوریه حامله بود انقد شکمش بزرگ بود مامانجونم همش میگفت دوقلو داری نمیگی ، سر بچه ی اولشم همینجوری بود حتی بعد زایمانش تا چند ماه کسی میدید فک میکرد هنوز حامله اس ، بعضیا ژنتیکشون اینجوریه ، بدیش فقط برا خودته که اذیت میشی برا بچه فرقی نداره

خواهرم حامله بود خودش درکل بدن اندامی داره ولی وقت بارداری اینقد شکمش بزرگ بود وقت از در میومد داخل شکمش اول میومد🤣
برادرزادم‌ ازش می‌ترسید واسه خاطر شکمش😅

واااا چه ربطی داره اصلا اهمیت نده
من سر دخترم اینقد شکم نداشتم که ماه آخر رفته بودم خرید سیسمونی اصلا کسی متوجه نمیشد باردارم وقتی میگفتم تعجب میکردن☺️

منم بارداری دومم خیلی شکمم بزرگ بود همه میگفتن بچت درشته ولی اون طفلی به دنیا اومد ۲۸۰۰ بود

منم ۳۲هفته هستم اصلاشکم معلوم نیست انگارسه ماهه هستم

نه بابا منم همینم فک میکنن دوقلو دارم مدلم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد