اینم از فرنی من جاتون خالی 😋❤️

تصویر
۲ پاسخ

با ارد برنج اصل فرني
خب بو برنج ميده ديگه
يكمي زعفرون يا كاكاعو بزن

خواهر شوهرم پخته بودبرابچش یجورای مزه برنج خام میداد من یبارپختم خیلیم اردبرنجشوتفت دادم ولی بامزه خامی میده چرا.چجورمیپزیدخوشمزه میشع

سوال های مرتبط

مامان نازنین‌‌زهرا💗 مامان نازنین‌‌زهرا💗 ۵ سالگی
مامان امیرحافظ‌ مامان امیرحافظ‌ ۵ سالگی