این ویروس جدیده عزیز اگه اهوازی ببرش درمانگاه کودکان پهلوان دکتراش خیلی خوبن چند روز پیش اونجا بودم برا دخترمم سرم نوشت با یبار رگشو پیدا کرد
منم درگیرش بودم تبش اصلا نیومدپایین بردم سرم زدیم براش تبش خیلی اومدپایین بعدم هر۶ ساعت۴ سی سی بروفن
منم سه روز درگیر بودم گفتن ویروس جدید بعد سه روز بردم دکتر امپول زد تااومد پایین
عزیزم پاشویه کن پیاز حلقه کن بزار کف پاش و جوراب بپوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.