۶ پاسخ

عزیز خدا بد نده چیشد پسری ؟ الان حالش خوبه اسپند دود کن براش

بارهنگ بجوشون باشکرغلیظ بشه بده بخوره من دکترهم بردم گفت بده دادم خوردبهترشد

عرق نعنا بانبات داغ خیلی خوبه

شربت دل پیچه همه داروخانه ها دارن
یانداری یکم عرق نعنا بده

شربت دیسکلومین برا دل درد خوبه

نبات ‌و ابجوش حل کن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ سالگی