۳ پاسخ

اگه منظورت از این قوطی قرمز ها هسته اصلا اصلا به درد نمیخوره
من خودم اصلا کرم استفاده نمیکنم چون دوست ندارم
ولی دور بریام استفاده کردن اولش شدن سفید اینقدر خوب بود بعد چند روزی گذشت پوست صورتشون نازک شد پر از لک شد قطع کردن سیاه شدن ولی خیلی لک داشتن خیلی بده صورت آدم نازک میکنه

اول پوستتو بدون لک میکنه ولی بعدا اینقدر نازک میشه و پر لک اگه پوستتم خشک باشه فاجعه میکنه

اسمش معجزه ست؟چکار میکنه؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی
مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی
مامان مهرو مامان مهرو ۳ سالگی
مامان شازده کوچولو🤴 مامان شازده کوچولو🤴 ۳ سالگی
مامان Hossein.Helma مامان Hossein.Helma ۳ سالگی
مامان شیدا مامان شیدا ۳ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۳ سالگی