ماه اخر
فعلا فقط فقط هفتتت
واسه من فقط ماه 2 و 3 دیر گذشت چون حالت تهوع شدید داشتم
و ماه 4 چون دلم می خواست جنسیت زود بفهمم
ماهی دیگه خوب گذشته خداروشکر
1 و 5 و 6 و 7
۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ اوووف
هفت خیلی دیربود خیلی
برای من ۸ خیلی دیر گذشت
۷ بیشششش از اندازه دیر گذشت اصلاااا اصلاااا تمومی نداشت
شش یکمم پنج://///
الان ک تو ماه ۹م میگم همین ماه😑😑هرروزش اندازه ۹ماه میگذره
من که انگار سه ماه توی ماه ششم گیر کرده بودم🤦♀️
ماه اخر
ماه آخر خیلی سخته من برا پسرم التماس میکردم دیگه زایمانم بندازن جلو نمیتونستم تحمل کنم
اخر🥴
هفت دیر گذشت واسم خیلی طولانی میگذره فردا وارد ۳۰هفته میشم تازه
ماه ۸ 😭
برا من هفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.