کدوم ماه بارداری دیرتر میگذره؟

۱۶ پاسخ

ماه اخر

فعلا فقط فقط هفتتت

واسه من فقط ماه 2 و 3 دیر گذشت چون حالت تهوع شدید داشتم
و ماه 4 چون دلم می خواست جنسیت زود بفهمم
ماهی دیگه خوب گذشته خداروشکر
1 و 5 و 6 و 7

۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ اوووف

هفت خیلی دیربود خیلی

برای من ۸ خیلی دیر گذشت

۷ بیشششش از اندازه دیر گذشت اصلاااا اصلاااا تمومی نداشت

شش یکمم پنج://///

الان ک تو ماه ۹م میگم همین ماه😑😑هرروزش اندازه ۹ماه میگذره

من که انگار سه ماه توی ماه ششم گیر کرده بودم🤦‍♀️

ماه اخر

ماه آخر خیلی سخته من برا پسرم التماس میکردم دیگه زایمانم بندازن جلو نمیتونستم تحمل کنم

اخر🥴

هفت دیر گذشت واسم خیلی طولانی میگذره فردا وارد ۳۰هفته میشم تازه

ماه ۸ 😭

برا من هفت

سوال های مرتبط

مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری