رفتم زایشگاه گفت 2سانتی

۶ پاسخ

بسلامتی عزیزم فارغ بشی مامات کی بود؟

من ۲ سانت بستری کردن

عه بسلامتی نزدیکه دیدارت با کوچولو🥹❤️😍

الان برگشتی خونت
میگن ۴ سانت باشی بستری میکنن

انشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم

چطور فهمید تو سانتی من امروز رفتم معاینه کرد نگف

منممم
درد و علائم چی داری؟

سوال های مرتبط