۳ پاسخ

منم با پدیا بست بچم شدید بالا میاورد
تکها قطره ای ک بهش ساخت ویوا کیدز بود
البته با فاصله از شیر بده که بالا نیاره

منم اد بهداشت رو میدم بهتره

پسر من بعد آد پدیا بست شدید رفلاکس گرفت قطع کردم آد بهداشتو دادم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آرشا مامان آرشا ۱۲ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی