سلام دخترا کسی میتونه جواب آزمایش منو بگه بهم

تصویر
۶ پاسخ

سلام بالاس ناشتا

قندت بالاس

سلام عزیزم دکتری می‌شناسی اراک زایمان سزارین اختیاری انجام بده؟چقدر زیرمیزی میگیره

قند ناشتا بالا هست فکر کنم

دوساعتش خوبه ولی ناشتا نه بالاس

قند ناشتا خیلی بالاست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه روزهای ابتدایی تولد