کسی میتونه این ازمایش منو بگه

تصویر
۳ پاسخ

سوزش و تکرر نداری؟ جواب کشت ۴۸ ساعت بعد آماده میشه، مطمئنی نخواسته برات؟
اگر همه چیت منفیه و علائم نداری احتمالا باید تکرار کنی آزمایش رو و حتما کشت هم بخواد .

جواب کشتت هم بزار.
پیوری استریل بهش میگن

خوبه عزیزم
مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس ۴ ماهگی
مامان نبات💙🦋 مامان نبات💙🦋 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری