سلام کسی می‌تونه جواب آزمایش منو بگه؟

تصویر
۲ پاسخ

قند ناشتا عالیه ولی یک ساعت و دوساعته دکتر داخلی ب من گفت باید زیر ۱۲۵ باشه

قند اولیت خوبه ولی یکساعته و دوساعته یه نمه بالاست

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارمیا❤️نویان مامان ارمیا❤️نویان ۵ ماهگی
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شایان و توراهی مامان شایان و توراهی هفته سی‌ام بارداری