خانما میشه اگه کسی میتونه جواب این ازمایش قند بگه

تصویر
۴ پاسخ

واقعه بازم آزمایش قند داریم توی ۳۲ هفتگی؟

چندروز بعد جوابشو گرفتی؟

لب مرزی.

دو ساعتت خوبه ناشتاتم بد نیست ولی یکم رعایت کن بیاد پایین تر

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس ۴ ماهگی
مامان آرشیدا🌞 مامان آرشیدا🌞 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری