۱۲ پاسخ

نه نمیدم
رنگ و اسانس و قند داره معلومه ضرر داره
با ز خود پودر ژلاتین بهتره بگیری با آبمیوه طبیعی مخلوط کنی ژله بشه
وگرنه بیرونی ها صددرصد ضرر داره

من یکی دوبار دادم

تا حالا ندادم

تاحالا ندادم

اره میدم

اره دختر من دوست داره

من میدم

دوست ندارع بدش میاد متاسفانه🫤

چرا ضرر داشته باشه

اره من میدم ن خیلی هم خوبه

بله هر از گاهی

جدیدا دوست داره میخوره

سوال های مرتبط

مامان هانا جون مامان هانا جون ۱ سالگی