دخترا از کی باید به نوزاد مولتی و آهن داد؟؟؟

۱۰ پاسخ

الان باید قطره آ د بدی از ۶ ماهگی به بعد مولتی و آهن

صدف جان قدم نورسیده مبارک باشه
سردردت خوب شد ؟
من دقیقا مثل تو بودم بخدا هر روز با گریه و جیغ میرفتم بیمارستان از سردرد
آخرش دکتر بیهوشیمو اوردن اورژانس.
گفت وقتی که آمپول بی حسی رو برات زدم یک قطره از آب نخاع بیرون اومده این باعث سردردت شده
سه تا سرم (روزی یک دونه ) با مسکن برام نوشت. کم کم خوب شدم
اینارو گفتم که تا میتونی مایعات بخور و اگه خوب نشد سرم بزن حتمااااا

صدف مینام گلم پسرت خیلی نازه خدا حفظش کنه برات

قطره اد از سه روزگی باید بدی تا شش ماهگی

آد رو باید زودتر بدی عزیزم چند کیلوعه نی نی

عهههه زایمان کردی مبارک باشه 😍

پستونک کسی نی‌نیشو میده باید چحوری بشوریم‌قبل اینک بدیم‌بجه

آد بایدبدی
مولتی واهن بعد۶ماع

دکتر بمن گفت از ۳ ماهگی اهن بده الن آ د میدم

اصلا به نوزاد باید چیا داد؟؟؟

سوال های مرتبط