خانما من نصف لیوان قهوه خوردم ضرر نداره

۶ پاسخ

نخور خببب

دیگه خوردی رفته گلم
ولی در کل زیادش تپش قلب رو میاره بالا اونموقع ضرر داره

نه بابا چی میخواد بشه دکترم به من کفت روزی یه شات اوکیه من از اول بارداری دارم میخورم

نه

من تا الان چند بار خوردم چییزی نمیشع

نه منم خوردم کاری نشد

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🩷 مامان توت‌فرنگی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری