۱۸ پاسخ

عاشق هندونم منم 😝

نه باباچه ضرری

هندونه چ ضرری داره

ن ولی تا صب دسشویی ای😅

ولی دهنمو صاف میکنه با سرویس رفتن🤣🤣🤣🤣

وای هندوانه و ملون من هرروز میخورم

بشدت قندش بالاس هندونه،مراعات کنید

خوشم میاد می‌خورید لذت می برید بعد می پرسید

تا صبح دستشویی رو بغل کن🥲😂

جاتو بنداز کنار دستشویی تا صبح باید بری دستشویی 🤣🤣🤣

من ک دوبار خوردم میخاستم بمیرم از نفخ

قند رو به شدت میبره بالا

منم الان خوردم هیچی نمیشه غیرازاینکه تاصبح برم سرویس

میشه بفرمایی چه ضرری

برای عفونت عالیه ولی قند رو به شدت میبره بالا

واای شب سختی داری😂

نفخ نمیکنی؟

😂🦦من نصف یه هندونه خوردم خواهر
راحت باش

سوال های مرتبط

مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارکان مامان ارکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری