منم خیلی میخورم روزی ی نصف هندوانه با شوهرم دوتایی 😅
زیاد نخور چون همش باید بری دستشویی من دیشب یکم خوردم از دیشب هر۲۰ دقیقه ت دستشویی ام
من از اول بارداریم تا الان فقط هنوانه خوردم ضرر چی
ن باو چ ضرری میتونه داشته باشه من هر روز میخورم
نه چرا ضرر منم همش ویار هندونه میکنم و خیلی میخورم
خیلیم خوبه فقط زیادیش ممکنه قند بگیری حواست باشه چون شیرینه
اگه قند نداشته باشی مشکلی نداره
من خیلییییی میخورم چرا ضرر داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.