۵ پاسخ

ب من ک میگن علائم دل درد یا همون کولیک

پسر منم همینجوری بود دکتر قطره کولیک میداد ولی به نظرم تاثیری نداشت به مرور خودش بهتر میشه الان خیلی کمتر شده

کولیک

کولیک

گوارش نوزاد ناقص هست به مرور بهتر میشه. بعضیا تا چله نهایتا تا ۳ ماه.
اگه خیلی شدید شد ببرش دکتر که واسش قطره مناسبش رو میده. انواع قطره های کولیک هست که دل‌پیچه و نفخ نوزاد ها رو کمتر می‌کنه.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی