من که کرم و روغن نارگیل میزنم شکمم ترک نخورد اما سینه ام و پهلوهام ترک خوردن
من از دکتر پرسیدم گفت اینا همش ربطی به ژنتیک داره ولی خب استفاده از پماد و روغنها ممکنه شدتش رو کم کنه اونم نه زیاد
دعا😆😆
من تا الان روغن نارگیل زدم خداروشکر هنوز ترک نخورده ولی میگن اغلب ماه اخر ترک میخوره
من روزی دوبار با کرم پریم چربش میکنم یه لوسیون بدنم داروخونه داد اونم میزنم یه روغن بعضی روزا میزنم تا الان ترک نخورده ببینم بعدش چی میشه
هیچی توکل به خدا 🤣
عاخه هر بدن و پوستی باهم فرق داره
یکی با روغن زیتون چرب میکرده ترک نخورده ، یکی بهترین مارک ترک پوستیو زده و ترک خورده
بستگی ب پوستت داره من ک تا حالا ترک نخورده بود الان با وجود کلی چرب کردن و مراقبت ی ترک بزرگ خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.