۲۹ پاسخ

دوست دارم ولی شرایطش رو ندارم برا همین نمیتونم بیارم بدبخت بشه🥲🩷

من دوتا دارم
دیگه حتی نمیتونم بهش فکرکنم😵‍💫😩🥲🫠

بله گلم ان شاءالله خدا منو لایق دوباره مادر شدن بدونه😊

صددرصد با کمال میل😅

خیلی دوست دارم اما حتی نیم درصد هم شرایطش ندارم

آره 🥺 با این ک ۳ ماهه اقدامم

بااینکه دخترم فوق العاده شیطونه اگر شرایط بود میاوردم
ولی درحال حاضر اصلا حتی همینم امنیت نداریم

من همش میگفتم ۴سالگی دخترم اقدام می‌کنم ،بعد هم خیلی وضعیت مالیمون اوکی بشه و پولدار بشیم میرم برای سومی ،شاید باورت نشه الان حامله ام خدا بهم دوقلو داده🤣🤣🤣🤣🤣,به خدا که هنوز باورم نمیشه

غلط بکنم اصلاااااا پسرم روز و شب برام نزاشته مشت مشت قرص اعصاب میخورم بچه می‌خوام چیکار

همیشه دلم پسر میخواست و خدا بهم دختر داد الان با این شوهر و جامعه نه همین دخترم کافیه برام شکرش

نههه...وقتی یه بسته پوشک ۶۰۰ شده سال بعد میشه یک خب چجوری بیاریم تو خرج خوراک و پوشاک موندیم

آره عزیزم

خیلی دوست دارم ولی مشکلاتی مثل تنبلی و ضعیف بودن همسرمم نمیشه الان یکسال جلوگیری ندارم

اصلا

نهههه😭

دوست نداشتم به این زودی باردار شم ولی الان ۷ ماه باردارم نی نی هم دختره کلی هم ذوق دارم ولی استرس اینده اشون رو دارم خدایاااا زودتر همه چی درست شه واقعا گرونیا سرسام آور شده

دوست دارم اما شرایطش نیست پس نه نمیخوام....

نه زایمان و بارداری سختی داشتم

ابدااااا😂😂😂😂

خیلی دوس داشتم ی دختر داشته باشم ولی با این شرایط فکرنکنم🥺

درحال حاضر نههههه

من برای بار سوم دوست دارم و تواناییش روهم دارم راستش دنیا ب من ی دختر بدهکار ولی باتوجه ب شرایط فعلی جامعه و...ترجیح میدم همین دوتا رو بزرگ کنم با بهترین امکانات

دوست ندارم دخترم تنها باشه دلم میسوزه وقتی تنهایی بازی میکنه از طرفیم از لحاظ روحی اصلا شرایطشو ندارم اگه کمکی داشتم حتما میذاشتم

دوس دارم اگه وضع مالیمون خیلی اوکی بشه دخترم ۷ سالش شد دوباره اقدام کنم

دوست داشتن با انجام دادن فرق میکنه! درسته؟
من همیشه دوست داشتم بیشتر از ۵ تا بچه داشتم.
دلم خانواده میخواست. خانواده‌ی خودم…
اما
تو این شرایط یه روز درمیون میگم نکنه پسرم بعدها بگه کاش بدنیا نمی‌اومدم😔

نمیگم اصلا دوس ندارم چرا دوس دارم ولی ن الان پسرم بزرگترشه خودش از پس کارای خودش بربیاد حتما اقدام میکنم و براش ی آبجی میارم🥹

بااینکه پسرم خیلی اذیتم میکنه ولی باز دوس دارم

اصلا هیچوقت

نه اصلا

سوال های مرتبط