خانما کسی ب بچش شربت لیکو زینک‌میده خوبه

۷ پاسخ

آره خوب

منم دادم اشتهاش خوب شد

من میدم عالیییییهههه

من ی دوره دادم اصلا خوب نبود
ب دختر من ک نساخت

من به دخترم دادم چند روز ولی خیلی انرژیشو زیاد میکرد و پرخاشگر میشد دیگه ندادم

بله من میدم

من تازه لیکو مولتی گرفتم
ولی تعریفشو خیلی شنیدم
امیدوارم به بچه های ماهم خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان محمدسپهر.🤰 مامان محمدسپهر.🤰 ۳ سالگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی
مامان مهدی و نینی مامان مهدی و نینی ۳ سالگی