۳۵ پاسخ

عزیزم وزنش خیلی زیاده قدش هم به نسبت سنش بالاس . پیش متخصص غدد بردین؟

نگرانی شما آرزوی ماست😁😁

کنجکاو شدم عکسشو ببینم

ژنتیکه کاری نمیتونی بکنی اما وزنش خیلی زیاده الان نهایت 17 باشه بهتره یا 18

اولین باره میبینم کسی از قد بلندی بچه اش رنج میبره😂

انشالله بزرگ که شد ببرش کلاس والیبال به خاطر قد بلندش خیلی موفق میشه

ببر غدد قد و وزنش زیاده خدایی نکرده دچار بلوغ زود رس نشه

قدش خوبه وزنش زیاده عزیزم

دختر من قدش ۱۰۲ بود گرفتم تازگیا. دوس دارم قدش بلند باش

نسبت به عکسی که گذاشتی نرماله کاملا.رشدش یکی دوسالی جلوتر از خودشه که اوتم به ژنش برمیگرده ما هم تو فامیل داریم پدر مادر بلندن و بجه هاشون اندازه ۳ سال بزرگ تر از خودشونن توی همع سنین
قد همسرت چقدره؟؟؟
نگران قد نباش ۱۰۷ اکیه
اگه خیلیی بلند بشه میفرستنت متخصص غدد که بررسی بشه فعلا خوبه
وزنش ولی مراقب باش خیلی زیاد نشه خوراکی بیرونی و قند و شکر حذف کن واسش

من دخترم۱۰۸هست وزن ۱۵هر ماه میبرم دکتر تغذیه بهم میکه نرماله حتی مولتی ایناهم داده تا بلندتر بشه وزنش کمه

من خودم قدم 180 هس پس چرا الان دخترم 99 هست.میخواستم قدش بلند بشع

وزنش بالاس متاسفانه ...

خب شاید شما یا شوهرت داییش قدش بلنده ب اونارفته

تادوسال شیر خودمو خورده تادوسال دکترش مولتی ویتامین و اهن خارجی فقط دادم ک چکاب دوسال گفت دیگه نده ک از خودم تو پیج دیدم ایمونس ک سرما نخوره دادم ک چکاب سه سال گفت دیگه نده خیلی خوبه بیشتر ازنموداره و وزن قد موقع تولد۵۳وزن۳۵۲۰بوده قد خودم ۱۶۳شوهرم ۱۸۵خانوادش همه قد بلندو لاغرن پیششون اصلا اعتماد ب نفس ندارم ک قد دخترمم ب اونا رفته😅🤣🤣🤣

من امشب قد پسرمو گرفتم ۱۰۰بود
چند ماه پیش بردم بهداشت اشتباهی گفت ۱۰۵خوشحال بودم میگفتم قدش خوبه امشب گرفتم ۱۰۰بود

قد شوهر خواهرات چنده عزیزم؟

عزیزم قد‌وزن کاملا ارثیه
ماشالا‌خوبه دخترت
منم دخترم ۱۰۷وزن ۱۹
دخترم جراحی فتق کرد خوب وزن نگرفت
هر کس میبینه میگه ۵سالشه میگم اره
عمه اش قد بلنده ولی ۱۷۰بیشتر نیست
باباشم قدش بلنده دیگه شده دیگه کاریش نمیشه کرد😅

ماشاالله به دخترت قد تولدش چقد بود ؟؟

ژنتیک بلند در خانواده داشتین، گرفته، چرا نگرانی؟
مطمین باش، خودش هم بزرگ شه، خوشحاله از ژنی که به ارث برده

پسرمن ۹۴🥺😭

ماشالله خیلی هم خوبه

دختر منم 108 هست

از خداتم با‌‌شهقد بلند بشه هرگز پیش خودش نگو دراز میشی اینا من خودم قدم176هستش سر همین دراز گفتن چرت و پرت های مادرم و اطرافیان داغون شده بودم اون موقع نمی دونستم الان اما به قد م افتخار هم می کنم پسر منم الان 106 بود تو دو ماه پیش

عشقم راز قو و وزن دخترت رو بگو🥲

منم دخترم ۱۰۵ سانته چون باباش قد بلنده 😅😅😅

ای وای ما همه میکیم قد کوتاه نمونن چون خودمون کوتاهیم متنفریم

خواهر تنت دخترت سلامت
میشه بگی خوراکش چیاست

نصبت به وزنش خوبه

بنظرم هم قدش بلنده هم وزنش زیاد تو این سن ماشاالله....دخترمن ۹۵قدش

عزیزم ۳ سال و ۳ ماهشه وزنش ۲۱؟؟؟ بنظرم قد و وزنش بهم میخوره

والا خوبه ما كه همش داريم غصه هردوشو ميخوريم

دراز چیههه از خداتم باشه قد بلند بشه😂😐همه ارزوی قد بلند دارن

دختر من 2 هفته قبل تولدش 100 بود بنظرم خودم که زیاد نیست

حتما خودتون و همسرتون قدتون بلنده. الان قدش نسبت به وزنش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۴ سالگی