بچه ها درد واژن تو این ماه طبیعیه؟

۸ پاسخ

منمممم دارمممم😣😢

اره من هم واژنم تیر میکشه هم باسنم
عهه چه هم قافیه در اومد 😂😂😂😂

منم دارم یه سمت واژن تیر میکشه

هعیییی
فک کنم اره طبیعیه🙁🥲

منم دارم مدتیه😑👌
خیلی مزخرفه دردش
اذیت میکنه ادم رو

هعی درد واژن که درد خوبمونه 😂

اره عزیزم جای نگرانی نیس

اره فک کنم منم دارم

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌وهشتم بارداری