منمممم دارمممم😣😢
اره من هم واژنم تیر میکشه هم باسنم
عهه چه هم قافیه در اومد 😂😂😂😂
منم دارم یه سمت واژن تیر میکشه
هعیییی
فک کنم اره طبیعیه🙁🥲
منم دارم مدتیه😑👌
خیلی مزخرفه دردش
اذیت میکنه ادم رو
هعی درد واژن که درد خوبمونه 😂
اره عزیزم جای نگرانی نیس
اره فک کنم منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.