۱۰ پاسخ

اگه تا باسن هم دردش کشیده میشه سیاتیکه احتمالا برای منم میشه

اگه تا رون پا میاد سیاتیکه. اواخر بارداریم شروع شد ،رفتم دکتر گفت میشه تزریق انجام داد اما تو بارداری ن. دیگه بعد زایمانم نرفتم دنبالش.. نابودم کرده

دیسک میشه سیاتیک میشه

من از زمان زایمان تا الان که اگر یکم کار کنم و سر پا باشم درد شدید میاد سراغم تقریبا همیشه همینجوریم

سیاتیکه،منم چندسالی هست درگیرم

سیاتیک اگه باشه فقط باید گرم نگهش داری. چندوقت همیشه با شال ببند کمرتو.
یه آجر بگیر بزار رو گاز داغ کن. بعد بزار پایین روش پارچه بزار بعد بشین روش

میشه از عفونت ادرار
یا سنگ کلیه
یا معده ام باشع

یه ازمایش سونوی سنگ کلیه بده

دیسک مهره ۴و۵

منم بعد زايمان اين درد لغنتي رو دارم فكر كنم ديسك يا سياتيكم باشه ي ماه از درد ميفتم خيلي بده
حالا ميخام برم دكتر متخصص ببينم چي ميگه
الان دوروزه درد لعنتي ش شروع شده برام

سوال های مرتبط

مامان ایلانا مامان ایلانا ۲ سالگی