یکم حوصله کن بزار حداقل یه هفته بگزره اصلا استرس نداشته باش من اصلا علائم نداشتم نگران نباش
آزمایش بده منم هیچچچچچچ علائمی نداشتم
به علائم نگاه نکن من کلی علائم داشتم ولی منفی شدم بعضیا علائم ندارن مثبت شدن انشالله توهم مثبتی عزیزم❤️
دکترتون کی بود ؟چند تا انتقال دادی
مشکلتون چی بود ای وی اف کردی
اگه دکترت گفته ۱۸ روز بعد پس ۱۸ روز بعد برو فردا نرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.