۶ پاسخ

بخاطر قندخون و استرس و اعصاب. منم چندوقت یکبار اینجوری میشم شدید

دیابت

قند بالا
اعصاب فكر و خيال

منم اینجورم.فکر کردم قند دارم.قندم خیلی بالا نبود ولی فهمیدم از اعصابه

قند و فشار

بینیت کیپ نیست؟اگه از دهن نفس بکشی خشک میشه

سوال های مرتبط

مامان دوتاعشق مامان دوتاعشق ۴ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ سالگی