بچه ها زایمان طبیعی هم باید ناشتا باشم؟

۱۰ پاسخ

نه من تازه زنگ میزدم به شوهرم میگفتم گشنمه یه چی بخر بیار برام😂

بخور ولی کم
منکه‌ شب ساعت ۱۲ دردم گرفت قبلش نه ناهار خورده بودم ن شام ۷ صبح دردام شدید شد صبحانه هم نخوردم ناهار هم نخوردم کلا ناشتا بودم ولی خیلی خوبه چون تو زابمان طبیعی احتمال مدفوع هست 😂

مگه می‌دونی که کی زایمان می‌کنی که بگی ناشتا باشی
نه خواهر اینقدر میخای زور بزنی باید تازه چیزای مقوی هم بخوری

نه
اتفاقا باید بخوری وگرنه جون برات نمیمونه زور بزنی🤦🏻‍♀️

نح.

فگ نمیکنم چون من ناشتا نرفتم
سر ناهار دردم شروع شد
یک ساعت بعدشم بچه دنیا اومد🙄

اخه زایمان طبیعی رو برنامه نیس که ناشتا باشی مگر اینکه با پای خودت برب آمپول فشار بزنن

نه برای سزارین باید ناشتا باشی

نه.ولی باید غذاهای مقوی بخوری

نه من ت بیمارستان ناهارم بهم دادن .

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جون مامان بچه جون هفته هجدهم بارداری