نه من تازه زنگ میزدم به شوهرم میگفتم گشنمه یه چی بخر بیار برام😂
بخور ولی کم
منکه شب ساعت ۱۲ دردم گرفت قبلش نه ناهار خورده بودم ن شام ۷ صبح دردام شدید شد صبحانه هم نخوردم ناهار هم نخوردم کلا ناشتا بودم ولی خیلی خوبه چون تو زابمان طبیعی احتمال مدفوع هست 😂
مگه میدونی که کی زایمان میکنی که بگی ناشتا باشی
نه خواهر اینقدر میخای زور بزنی باید تازه چیزای مقوی هم بخوری
نه
اتفاقا باید بخوری وگرنه جون برات نمیمونه زور بزنی🤦🏻♀️
نح.
فگ نمیکنم چون من ناشتا نرفتم
سر ناهار دردم شروع شد
یک ساعت بعدشم بچه دنیا اومد🙄
اخه زایمان طبیعی رو برنامه نیس که ناشتا باشی مگر اینکه با پای خودت برب آمپول فشار بزنن
نه برای سزارین باید ناشتا باشی
نه.ولی باید غذاهای مقوی بخوری
نه من ت بیمارستان ناهارم بهم دادن .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.