۹ پاسخ

ن اصلا یچیز مقوی بخور جون داشته باشی زور بزنی من از صب دردم شروع شد هیچی نخوردم ساعت ۴ زایمان کردم چیزی نخورده بودم جون نداشتم زور بزنم

نهههه حتما ی چیز مقوی بخور ک جون داشته باشی زور بزنی

نه به من گفتن قبل زایمان تو اتاق زایمان بودم خرما و گردو بخور

ن من شام خوردم رفتم نمی‌دونستم هم می‌خوان ختم بارداری بدن کلی گوشت خوردن بودم

میری امام حسین عزیزم ؟
دکترتون کیه ؟
هزینه زایمان طبیعی چقدر گفتن ؟

نبابا چیزای مقوی خیلی باید بخوری جون داشته باشی برا زایمان

نه عزیزم به من گفتن چند ساعت قبلش ی غذای جون دار بخور

ن یه چیز سبک بخور..من طبیعی بودم اتفاقا تو زایشگاه بودم امپول فشارم زده بودن همون ساعت بزام چلو کباب اوردن گفتن بخور ولی کم

عزیزم شما هنوز زایمان نکردی ؟کی بستری میشی؟ درد ندارین؟

سوال های مرتبط

مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری