۲۶ پاسخ

خوبه ماشاالله 🧿

دخترمن ۱۴ونیم

پسر من ۱۶

پسر منم ۱۶بود

۱۴

پسر من۱۷/۵بوده دیگه الانشو نمیدونم خیلی کم اشتها و بد غذا شده مریض بود چن وقت
خوبه ماشالله دخترتون عالیه نرماله دیگه

دختر من ۱۳ یه ذره بالاتر میره دوباره میاد پایین هیچی نمیخوره غذا با نذر و نیاز بهش میدم

میشه بگین چند وعده غذا میدین
چیا میدین
چی میتونه وزن بچه رو از استپ دراره
بچه من ۱۲‌کیلوعه

دخترمن 14

حدودا ۱۶ یکم بالا پایین میشه دیگه رندش کردم

پسرمنم 16 ونیم

۱۵ بود

دختر منم ۱۵.۳۰۰

دختر من ۱۶

دخترم ۱۲

پسر منم12/13حدودا

چند ماه پیش برده بودم ۱۳ بود الان رو نمی دونم

پسرم ۱۳ و نیم

۱۴کیلو

دختر من ۱۲۵۰۰😔😔توروخدا اگ راهی میدونید بهم بگید بچم وزن بگیره

بازور خودمو کشتم ۱۳و۶۰۰🤦‍♀️

دخترم ۱۴ نیم

دختر من ۱۲
همش احساس میکنم بهش کم غذا میدم با اینکه خودش غذاش رو میخوره تا سیر بشه

دختر من ۱۳و ۸۰۰

دختر من ١٥ كيلو ميشه

ماشاالله بهش پسرمنم 17کیلوهست چندماه بوداستپ کرده بودرو16/۵خداروشکرنیم کیلو اضافه کرده

سوال های مرتبط

مامان آیلین🌼پارمیس🌼 مامان آیلین🌼پارمیس🌼 ۳ سالگی