منم سزارین بودم همین جوری بودم بگذره خوب میشی
وای منم همینجوریم😂😂🤦🏻 سفت و سنگین و درذ ناک انگاری ی چیز تیز و بزرگ داره فشار میاره من این حسو دارم
منم تا تقریبا ۴۰ روزگی اینا یکی دورپز همچین حسی داشتم دمنوش زعفران چکاوی خوردم قشنگ لخته بزرک افتاد
از من تا چهل روزگی لخته خون میامد همین حسو داشتم
اگر طبیعی زایمان کردی فکر کنم اینجور مواقع یعنی مثانه اومده پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.