۱۲ پاسخ

خودتو دوست داشته باش همین کافیه

هیجوری اصلا مقایسه نمیکنم من خودمو دوست دارم دلیلی برا مقایسه نمی‌بینم

من یکسره مقایسه میکنم ولی به جایی نمیرسم فقط حرص میخورم

آخه حیف وقت نیس بشینی خودتو مقایسه کنی هرموقع خواستی خودتو مقایسه کنی به این فک کن بجاش میتونی وقت بذاری تلاش کنی تاخودتو بهتر کنی اینجوری کم کم رو خودت تمرکز میکنی دیگه بقیه برات مهم نیستن❤️

هیچی
با جارو برقی کشیدن و ظرف شستن 🤧😂
مگه با این جوجه ووروجک ها حالی به آدم می مونه نه والا

به این فکر میکنم که هرچقدم پرفکت باشم هرچقدم ثروتمند باشم بازم کسایی هستن که از من بهترن کلا زندگی همنه همیشه درجایگاهی هستی که یه سریا از تو پایین ترن یه سریا بالا تر پس اگه اهل مقایسه باشیم فقط ذهن خودمونو اذیت میکنیم

مقایسه نمیکنم
هر وقتم میبینم کسی چیزی داره که من ندارم یا بهتر از من داره میگم خدا بیشتر بهش بده حتما لایقشه یا زحمت کشیده براش

زیاد وقت نمیکنم
ولی خب گاهی میکنم و عصبی هم میشم

با حس خود برتر بینی 🤭🤭🤭😁😁😁

وااااای سر همین خیلی حرص میخورم و پیر شدم
چون خانواده شوهرم خیلی بین پسراش فرق میزارن منمو درگیر کردن

من برام اصلا مهم نیست داشته ها بقیه ک بخوام مقایسه کنم

ب این فکر میکنم من مثل فلانی نیستم و نبودم و اونم مثل من نیست
گاهی اوقات سطحی مقایسه میکنم ولی کلی و سنگین ن

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی