سلام چکاپ دوسالگی ناشتاییی میخواد

۳ پاسخ

عزیزم چکاپ و کی براتون نوشت؟
ضروریه؟
یکم اطلاعات بهم بده لطفا من اصلا درجریانش نیستم

بله دکتر بع مت گف از 12شب چیزی نخوره

دوساعت کافیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی